GENNEMSNITLIG På basis af 36 anmeldelser Opslået på Tripadvisor KimThorngaardBekræftet Lettere spisning før en forestilling Spisning af charcuteri-anretning på barstole med udsigt til Havnen- fantastisk ! Flot størrelse anretning med meget lækkert brød og selvbetjeningsbar med vin/øl og vand. Rigtig godt koncept og rimeligt i pris. Kan kun anbefales.Opslået på Tripadvisor gitte333Bekræftet Skuffende en oplevelse der ikke helt levede op til forventningen. Charcuteri var mere fedt end kød, ikke så appetitlig og på ingen måde i nærheden det der er vist på hjemmeside, udvalget af øl var ikke eksisterende. Og måske en lille seddel med beskrivelse af maden, da det ikke var muligt for personalet at forklare.Opslået på Tripadvisor Sandra MBekræftet Frokost med venner Var her i anledning af dining week sammen med 3 venner. Vi havde forudbetalt for en 3 retters menu, som var ens for alle. Der bliver sat 2 flasker vand på bordet, og vi bestiller lidt drikkevarer. Menu: forret af noget fisk, meget lækkert men utrolig lille anretning. Hovedret: vildsvin og rosenkål! Vildsvin er sejt og aldeles ikke mørt! Rosenkål ligeledes. Dessert: en lille lækker æbletærte, så det var meget fint. 5 stjerner til personalet som var utrolig søde og serviceorienterede, men 140 kr for 2 flasker vand og elendigt kød - så ryger det ned på 3 stjerner!Opslået på Tripadvisor prebenhansen1956Bekræftet Arbejdsvilkår Fin mad og prof betjening af de unge tjenere. 2 forhold træner voldsomt ned: 1) de unge mennesker bar mad ind på overdimensionerede fade, så store at de gik med skæv ryg. Skamfuldt. 2) vi kunne ikke få en fiskeret som hovedret, ringe mulighed for en pescetarOpslået på Tripadvisor Birgitte RBekræftet Flot udsigt, men skuffende betjening Udsigten er fantastisk, men servicen trækker oplevelsen ned. Betjeningen var mekanisk og uinteresseret – retterne blev hurtigt remset op, og både tallerkener og vandflasker blev sat højlydt på bordet. Maden var ganske standard og levede ikke op til det niveau, man forventer på en restaurant med så fine omgivelser.Opslået på Tripadvisor Michael BBekræftet Optrækkeri På trods af den gode beliggenhed og udsigten, var oplevelsen rystende dårlig. Personalet talte ikke dansk, men kun dårligt engelsk, og forstod hverken hvad det var de serverede på tallerknerne eller i glassene. At tage kr. 425 for denne teatermenu er uforskammet og latterlig. Forretten bestod af nogle små stykker hvide asparges med et par ørredrogn drysset henover. Hovedretten var såkaldt pluma - som tjeneren ikke kunne forklare hvad var, men som viste sig at være 6 små skiver af en svineudskæring tæt på nakken. Der var vel Max. 50 g kød, som nok var mørt, men ikke smagte af noget. Hertil ledsaget af 4 grønne asparges og en grøn salat. Desserten viste sig at være noget koldskålsagtigt - klaret kærnemælk, ledsaget af et jordbær et stykke hvid chokolade. Som sagt vidste tjeneren intet om vinen, kunne ike forklare menuen, og virkede som om hun allerhelst gerne ville hjem og sove, men værst var dog følelsen af, at være taget i røven med en pris på både mad og vin der var helt ude af trit med virkeligheden.Opslået på Tripadvisor Frank Henrik ABekræftet Super lækkert mad Super lækker menu i fantastiske omgivelse i smuk klassisk indrettet restaurant . En mega flot udsigt over vandet og KøbenhavnOpslået på Tripadvisor KochmandenBekræftet Sløj oplevelse God vin, ok atmosfære , betjening under middel, menuen var dårligt sammensat, maden var kold og dårligt tilsmagt. Samlet vurdering et godt stykke under middel….. ikke et sted jeg kommer igen da der er utallige restauranter i den prisklasse i København der er langt bedre.Opslået på Tripadvisor Jeanette NBekræftet Utilfredsstillende Undlad at tage dertil forud for en forestilling. Flere gange har vi oplevet ikke at få maden i tide. Samtidig oplever vi at portionerne er blevet væsentlig mindre end tidligere, det betyder at man reelt kun bliver mæt hvis man spiser en del brød til. Priserne er som på michelin tidligere, det er størrelsen på retterne også, desværre får man ikke tilpas mange retter for at blive mæt af oplevelsen. Vi fik 1 skive kød til en hovedret. Det er under al kritik. Tjenerne forsøger at gøre alt for at gæsterne føler sig tilpasse, men køkkenet fejler hvert efterår og ved skift af menu.Opslået på Tripadvisor Chris VBekræftet Havde en fantastisk spiseoplevelse på Almanac i Operaen! Maden var lækker, og udsigten var helt utrolig – kan varmt anbe Havde en fantastisk spiseoplevelse på Almanac i Operaen! Maden var lækker, og udsigten var helt utrolig – kan varmt anbefales.